Omorganisering, part 1.

Hej hej. Ja, det gick ju sådär även med detta åtagandet. Att sitta ner och blogga har verkligen, verkligen inte varit nån prioritet på sistone då jag plötsligt har ett fullklottrat schema som inte ser ut att ta slut. Ever. Visst är det där emellan mycket slöseri med tid, men när jag har tid att slösa finns det ingen energi att göra nått vettigt utav den. MEN. Nu börjar det. Det har faktiskt börjat redan. Det har börjat så mycket att jag inte ens hunnit tala om det för er. Mitt nya liv. Mer än någonsin har det tillslut börjat. Sedan ett par, tre veckor tillbaka är jag nere på 7-8 timmars sömn varje natt. Och den senaste tiden har det inte ens varit svårt att gå upp efter så lite sömn. Tvärtom var det mycket svårare att gå upp förut när jag sov 11-12 timmar. Såklart. Även sådana dagar som dessa, när jag är bakis, vaknar jag automatiskt efter 7 timmar och stiger upp oavsett om huvudet är med eller ej. Nåja, mer då? JAG HAR BÖRJAT GYMMA! Något som är mer osannlikt än att en svart man skulle bli president är just detta. Jag, världens mest sjävlgoda soffliggare började få diverse problem av mitt stillasittande och gjorde vad jag skjutit på länge. Köpte ett gym-kort under Sannas övervakan. Sedan en månad så gymmar jag 2-3 gånger i veckan och tycker faktiskt att det är KUL. Hur jag kan tycka det vet jag inte, men jag ser verkligen fram emot mina träniNonengspass mellan varje gång, och funderar på att utöka dem. Men 3 gånger i veckan räcker nog till en början. Nåja. Vidare käkar jag vitaminer och sallad varje dag (nästan). Men matlagandet är nästa punkt på listan som måste överses. Så, det var allt? Två små saker jag lyckats förvuxna? Nej. Jag har sparat det värsta till sist. I måndags... jag kan knappt skriva det, för jag förstår det själv inte än.. så frös jag mitt WoW-account. Nu hör jag att vissa av er jublar, och suckar av lättnad, men jag ska vara ärlig direkt. Mitt mål är inte att sluta heeeelt, utan att först och främst dra ner. Men dock började jag med att cutta mina supplies helt, och nu har jag varit helt WoW-fri sedan måndags kväll. Hur länge det kommer hålla i, vet jag inte. Men varje dag är en seger. Ni missbrukare vet vad jag pratar om. Så. Mitt nya liv har sannerligen tagit form. En fin form.

Kommentarer
Postat av: Toub

Efter att ha läst inlägget från den 7e november, där du bemärker dig själv med att behärska språket du talar även i skrift, måste jag således påpeka en liten detalj. Jag vill påstå att redan första meningen i inlägget som jag nu kommenterar, innehåller ett fel. "Detta åtagandet" ska vara "detta åtagande", utan "t" på slutet. Rätt skola vara rätt.

2008-11-18 @ 15:48:31
Postat av: Sanna

Fan va bra du är! och fan va bra jag är hehehe... mitt nästa projekt blir att få dig att älska laga mat. Efter jag har gjort det är jag värd en liten smörgåstårta tycker jag:)) puss

2008-11-20 @ 16:11:01
Postat av: Anonym

Hurraa! Heja! Välkommen till gymmandets förtrollade värld! Visst mår man förjävla bra alltså=)

2008-11-26 @ 20:41:45
Postat av: Jennifer

Jag skrev det ...varför kom inte mitt namn med..

2008-11-26 @ 20:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback