Usch

Varför åläggs de största tentorna i slutet av terminen? Vem fan vill sitta och läsa och skriva och läsa och skriva i såna här tider? Jag håller på att få ett sammanbrott. Det kom på ett par timmar och överväldigade mig så kraftigt att jag snart börja slå i väggarna. Jag är nedbruten, både psykiskt och fysiskt av att sitta här. Ungjävlarna spelar fotboll mot min vägg, höll på att krossa mitt fönster igår. Grannen lyssnar på radio trots att idioten är döv. Jag försöker stänga in mig i köket men detta malande radioprat når mig överallt. Jag har försökt läsa med öronproppar med då hör jag varenda lite hårstrå på mitt huvud röra sig. Min rygg är stel och jag kan varken sitta eller ligga ner. Om man ställer mig upp så når jag inte datorn och plugga måste jag. Jag håller på att dö. Jag måste slå någon. ÅH GUD HÅLL KÄFT IDIOT-GRANNE! JAG DÖR! Och den där jävla Waste land. Jag har inget att säga om den. Jag fattar ingenting. KÄÄÄFT!

Kommentarer
Postat av: PatrikPatrik

mina djupaste sympatier. öronproppar är hopplösa. bara man sväljer låter det som om man imploderar. sådana är mina hörlurar till telefonen. läskigt.

hoppas allt blir bättre snart. kräm.

Postat av: Anonym

Och i Indien finns INTE ETT ENDA av dessa bekymmer...det storsta bekymren ror sig runt var man ska ata, om man ska hitta pa nat idag eller inte, om man ska lasa lite, eller kanske om man ska lyssna pa lite musik...jobbigt jobbigt..for att inte namna de dagar man maste tvatta!

2007-04-02 @ 18:32:06
Postat av: Toub

jag tar all cred for det foregaende inlagget

2007-04-02 @ 18:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback