Ågren

Som vanligt så går det åt helvete. VHS har slarvat bort min ansökan till högskolan. Det är ingen som vet om jag får fortsätta plugga till våren. Och då vete fan hur det kan gå. Jag hamnar på fattighuset, dårhuset, bårhuset. Vilket jävla hus som helst. Men inte i min 48 kvadratiska lägenhet iaf. Jag är så trött på att aldrig bli överraskad på det positiva sättet. Ska det gå åt helvete så är det för mig det ska göra det iaf. Det har gud bestämt.
Det blir nog bra. Man är liksom för trött just nu för att orka ta illa vid sig av "slumpen". Nu är det jul. Det ska bli fantastiskt. Inget kommer vara som det brukar. Folk har blivit sjuka och folk har dött. Jag tycker folk borde sluta dö. Jag är less på det.

Positivt? Jag hann läsa ut Brott och straff, med råge och lycka över att den var så bra. Mer? Harry and the Potters - ni är så jävla bra. Har nynnat på The Human Hosepipe i flera dar nu. Och framför allt Wizard chess - fantastisk låt. Jaja. (Save Ginny Weasley icke att förglömmas i denna oändliga orgie av namedroppande!)

Min far ska få en signerad Born to Run-platta i 50-årspresent nästa månad. Jag är så arg på att jag är så förbannat snäll. Hur kan jag ge bort en sådan sak? Jag är rubbad. Argh!

(Jag fick vg på senaste hemtentan. Wii. Vg är högsta betyg. Jag är ett geni.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback